Milou Communication, som ingår i Softhouse-koncernen, har tecknat ett fyraårigt mångmiljonavtal med Parkering Malmö för kommunikation och digital närvaro, uppger Softhouse i ett pressmeddelande.
Avtalet omfattar strategisk rådgivning inom varumärke och kommunikation, kampanj- och medieplanering, kreativa koncept samt digital marknadsföring och webbutveckling med AI‑drivna analyser och sökordsoptimering, enligt pressmeddelandet.
– Vi ser väldigt mycket fram emot att börja vårt samarbete med Milou. I egenskap av fullservicebyrå kommer de att bidra med sin expertis och kreativitet i våra kommande kommunikations- och marknadsprojekt. Det ska bli kul att gemensamt arbeta med såväl webbutveckling som kampanjer för att stärka Parkering Malmös varumärke och öka antalet kunder, säger Agneta Weimarsson, kommunikationschef på Parkering Malmö, i ett pressmeddelande.
Enligt pressmeddelandet stärker avtalet Softhouse fullserviceerbjudande, från kod och mjukvara till varumärke och upplevelser.
Milou arbetar med både offentliga och privata uppdragsgivare, däribland Region Gotland, Telenor och Länsstyrelsen Blekinge, enligt pressmeddelandet.
– Det är otroligt spännande att få förtroendet att jobba med Parkering Malmö.Vi står redo att växla upp, säger Annica Lagergren, VD för Milou Communication, i ett pressmeddelande.
Detta är en AI-genererad artikel.
